
KAM coordinator
Als KAM Coördinator ben jij verantwoordelijk voor het onderhouden en optimaliseren van ons kwaliteitsmanagementsysteem. Je adviseert zowel de directie als medewerkers over de kwaliteit van werkprocessen, over milieuaspecten en over arbeidsomstandigheden. Kortom, je draagt continu bij aan verbeteringen binnen onze organisatie.
-
Je wordt onderdeel van ons Brabants familiebedrijf waarin we elkaar zien, horen en waarderen.
-
Een product maken waar je trots op mag zijn, vanuit passie en vakmanschap.
-
We juichen jouw ondernemerschap toe.
Aantal uren: 20-24 uur per week
Vacature in Schijndel.
Je bent een professional met oog voor kwaliteit, veiligheid en duurzaamheid. Je hebt ervaring met het beheren en verbeteren van kwaliteitsmanagementsystemen binnen een productieomgeving.
Jouw profiel in een notendop:
Je bent een gedreven persoon, die zelfstandig, ondernemend en vasthoudend is in het werk. Je bent analytisch sterk maar ook in staat om je goed in te leven in de organisatie en hebt oog voor procesoptimalisatie. Je bent proactief en een kei in communiceren en in staat om mensen te overtuigen. Je hebt een afgeronde HBO opleiding in een relevante richting en je bent opgeleid op het gebied van internal auditing. Je hebt ervaring in een vergelijkbare functie binnen een productiebedrijf. Daarnaast heb je kennis van ISO certificeringen en andere kwaliteitsnormen. Herken je jezelf in dit profiel? Solliciteer dan nu!
Mogelijke taken:
- Handhaving van de kwaliteitscertificaten, zoals ISO en PEFC, inclusief de daarvoor benodigde werkzaamheden zoals onder meer het uitvoeren van internal audits en opvolging van de genoemde verbeterpunten.
- Het actueel houden van bestanden zoals bv het milieuaspectenregister.
- Het motiveren van medewerkers inzake kwaliteit en milieuzorg. Bewaken van naleving van wet- en regelgeving betreffende Arbo en Milieu.
- Onderhouden en verbeteren van het kwaliteitsmanagementsysteem en zorgen voor de borging van interne beheersmaatregelen.
- Het gevraagd en ongevraagd adviseren van de directie en de medewerkers aangaande de kwaliteit van de interne en administratieve organisatie, de kwaliteit van de werkprocessen en de zorg voor het milieu en arbeidsomstandigheden
- Het actueel houden van de Bevoegdhedenmatrix en het uitvoeren van controles op juiste naleving.
Wat wij bieden:
- Een uitdagende functie bij een vooruitstrevend familiebedrijf;
- Een open en gedreven organisatie waar aandacht is voor jouw werkgeluk en wellbeing;
- Een marktconform salaris en pensioenregeling conform CAO;
- Mogelijkheid tot thuiswerken;
- Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Het vooruitstrevende familiebedrijf met gedreven makers van tijdloze meubels op maat
Lande Family is een innovatief familiebedrijf met een no-nonsens mentaliteit, weinig managementlagen en een informele sfeer. Teamwork en toewijding zijn vanzelfsprekend en in ons streven naar de beste oplossing voor de klant stimuleren we creativiteit en ontwikkeling in iedere functie.
Meer dan 170 professionals en specialisten werken vanuit onze vestigingen in Schijndel (Nederland), Lanaken (België) en Bursa (Turkije) met veel liefde aan toonaangevende en innovatieve designmeubelen, meubelconcepten en maatwerk. Vanuit ons hoofdkantoor te Schijndel worden ontwikkeling, productie, verkoop, marketing en internationale distributie gecoördineerd.
Samen werken we met ontzettend veel toewijding aan de totstandkoming van toonaangevende en innoverende design meubels. Samen staan we voor kwaliteit, vakmanschap, duurzaamheid en continuïteit. Als familie. Sociaal, met onderling vertrouwen, verbonden en betrokken. Alle ingrediënten voor één groot familiebedrijf. Lande Family.

Reageer vandaag nog
Klinkt deze functie als een mooie uitdaging? Stuur dan jouw motivatiebrief of -video en cv naar Hanneke Geijbels (hgeijbels@landefamily.nl). Voor eventuele inhoudelijke vragen, mag je met Hanneke contact opnemen via +31 (0)73 658 00 35




